?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

La la la

here I am again lol!

Yep you guessed it, bored at school. My teacher just told me this really sucky stuff about that paper I ordered, seems it doesn't go thru a printer so I'm gonna have to find somewhere that can make my design a rub on thing. Ick. Wow my weekend is gonna be fun :/.

So I got the Disneymania CD yesterday. Ummm yeah No Secrets RUINED "Kiss The Girl". It was awesome that the main Little Mermaid songs were all on there tho.

Got the acoustic John Mayer CD...yeah if that is in stores I think Tony's Simply Six should be too. And the Lifehouse CD which was typically lifehouse, they've got awesome lyrics. I forgot about Kelly's single tho. Oh and I got Monster's Inc. but haven't watched it yet, I just put in the DVD with all the extra stuff and watched "For The Birds" and the outtakes lol!

So la la la....common someone entertain me lol!

Comments

( 21 comments — Leave a comment )
thelance
Sep. 18th, 2002 04:38 pm (UTC)
*waves*

hi!
orange907
Sep. 18th, 2002 05:05 pm (UTC)
lol what's up?
thelance
Sep. 18th, 2002 05:10 pm (UTC)
not much. sitting here, at work, bored as usual. waiting for the clock to reach 5:30.
orange907
Sep. 18th, 2002 05:13 pm (UTC)
wow your job sounds as exciting and action packed as mine. =)
thelance
Sep. 18th, 2002 05:22 pm (UTC)
oh yeah. it's non-stop excitement here. always something interesting going on. ha!
orange907
Sep. 18th, 2002 05:26 pm (UTC)
well you only have 4 minutes left...I'm gonna be here until 9:10pm :/
thelance
Sep. 18th, 2002 05:28 pm (UTC)
bahahahaha! you're right! i'll probably be gone before you read this! i still have the 45 minute drive home though. :(
orange907
Sep. 18th, 2002 05:30 pm (UTC)
eww
have fun
thelance
Sep. 18th, 2002 06:49 pm (UTC)
Re:
it was loads and loads of fun!

too bad i'll only get to have this much fun for a few more weeks. it'll be a bit shorter commute, over different roads when i move. :)
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:08 pm (UTC)
hello
I decided to come on line early today. :o)

I told you the Tony cd was good. The only bad thing about that cd is that it doesn't have Hollywood Chain Gang, Happily Ever After and some of the other new songs.

Oh, and you should see what they are doing to Lance on aol. They have this thing where you make up a caption for a picture, and the picture they have up right now is the one of Lance in the vomit comet I think it is. People are being mean to him. Some of the captions aren't really nice :o(
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:10 pm (UTC)
What is wrong with my icon. It looks weird on my computer.
orange907
Sep. 18th, 2002 05:17 pm (UTC)
it does look weird, what did you do to it maria?! lol
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:28 pm (UTC)
I don't know. I am going to have to fix it later.
orange907
Sep. 18th, 2002 05:16 pm (UTC)
Re: hello
lol vomit comet lol that's gross

YEAY! Tony is awesome! I can't believe the first time I heard those songs I was like "ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz"

Did you find me any JC pics yet? lol
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:24 pm (UTC)
Re: hello
I told you it was good. It's not a 'ZZZZZZzzzzzz' cd.

Oops, I forgot about the JC picture. I'll go look on the message boards for it right now. You want one where he is looking right into the camera right?

Oh, and speaking of oops, they started showing commercials for All That on Nick. The new season starts this Saturday with Jamie Lynn. And they did one of the same skits with her that they did with Britney.
orange907
Sep. 18th, 2002 05:29 pm (UTC)
Re: hello
I told you it was good. It's not a 'ZZZZZZzzzzzz' cd.
Ok I don't know why but I'm totally laughing now becuase of that line lol!

Yeah one where he's looking right at the camera and his face has to be somewhat big.

Really? How weird...you know what's sad, I think I like Jamie Lynn more then Britney lol!

Brad wrote me back and I think in the email I wrote that I went to Joe's Crap Shack hahahahaha oops he's all "that doesn't sound very appetizing" hahahahahahahahahaha!
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:41 pm (UTC)
Re: hello
oops. was he being normal in this one?

:o) They just played the new Toby song on KSON :o)

Hey, have you found the Kelly single?
orange907
Sep. 18th, 2002 05:45 pm (UTC)
Re: hello
yeah he was still normal, this is a record I think lol

YEAY! I still need to hear Tim's and Kenny's

I haven't looked yet.
mmjr
Sep. 18th, 2002 05:59 pm (UTC)
Re: hello
No luck yet on the JC picture but I'm still looking.
orange907
Sep. 18th, 2002 06:07 pm (UTC)
Re: hello
k thanks =) I'm gonna check liz_w's journal because I think I saw one there before.
mmjr
Sep. 18th, 2002 06:10 pm (UTC)
Re: hello
Bob is playing Red Rag Top again :o)
( 21 comments — Leave a comment )

Latest Month

June 2017
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930