November 22nd, 2002

butterfly

hmmm...

I need a new AOL IM name... but I don't know what...


and I have a headache!! again!
  • Current Music
    Wizard of Oz commercial
good stuff

Yeah Baby! haha

Omg I love Tim McGraw!

He's on CMT right now, they're doing a 'Making the Video' in Lodon for his new single "She's my kinda rain".

His new CD comes out on tuesday! :D
New CD means new tour YEAY!

KSON is giving away his CD, DVD, book, poster, shirt, hat and tickets to see some movie of his this weekend! I wanna win it!!

ok I'm going back to watch it!
  • Current Music
    Forever Everyday ~ Leann Womack on KSON